para pengikut =)

Thursday, March 25, 2010

seharian di smktc

gile betul, aku ade kat skola dr pukul 9am sampy 2.30pm! macam aku blaja lg jea rse! da la dtg seawal 9am, tp aku baru boley start siapkan dyorg pukul 11am!

btw lupe nak btau, sbenarnye pagi td ade fulldress rehearsel kat skola utk hari anugerah kecemerlangan. majlis tu wat hari ahad ni, so klu nak wat rehearsel esok(means jumaat), mne sempat kan? nnt tkejar kejar nak p smayang jumaat plak, thats why wat harini. pagi td plak dyorg ade cramah motivasi, tu yg aku lambat setting baju tu!

budak2 ni pun satu, da tau ksuntukan mase, ble da abis cramah tu trus la dtg studio, ni x. mrayap 1 skola dulu la, p beli makanan la, p toilet la, WHAT THE FUCK?!?!? aku ni langsung la, makan ala kadar jea pagi td smata mata nak p skola cepat utk siapkan dyorg pagi2. heay... mak geram nyah!

No comments:

Post a Comment

please leave your comment here :)

 

POLI Bloggerz